Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

Az oldal tartalmazza az érvényes általános szerződési feltételeket!

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)


Jelen ÁSZF tartalmazza a http://www.trlbajnoksag.hu (továbbiakban: Weboldal) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

1. A Weboldal üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) adatai:

Név:                          Bencze-Szegedi Violetta EV
Székhely:                  4400 Nyíregyháza, Alpár Ignác u. 60.
Adószám:                 67217739-1-35
Bankszámla szám:  11773449-00395715
Nyilvántartási szám: 44265089
Szerződés nyelve: magyar


Ügyfélszolgálat elérhetősége:
Telefon: +36 30 398 8052
E-mail: info@trlbajnoksag.hu


2. Nevezés

Online nevezés során a Felhasználó csak akkor veheti igénybe a Weboldal szolgáltatását, ha előtte elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit és a Versenykiírás szabályzatát. Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit és a versenykiírás szabályzatát előzetesen nem fogadja el, akkor nem adhatja le online nevezését a kiválasztott versenyre.

Amennyiben a Felhasználó bankkártyás fizetést hajt végre a Weboldalon, illetve a nevezési díjat banki átutalással, vagy készpénzben megfizeti, fogyasztói szerződés jön létre a Felhasználó és a Szolgáltató között. Felek elfogadják, hogy az ily módon létrejött szerződés a nevezési díj megfizetésével megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogszabályai az irányadók. A szerződésre jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A Weboldalon közzétett nevezési díjak Forintban meghatározott, bruttó árak. A nevezés kizárólag a nevezési díjnak a Szolgáltató részére történt megfizetése után válik érvényessé.


3. Lehetséges fizetési módok

- Személyesen a versenykiírásban megadott nevezési ponton

- Banki átutalással

- Online bankkártyás fizetéssel
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. További információ ide kattintva érhető el.


4. Szerződéstől való elállás

Felhasználó a nevezési díjnak visszafizetésére akkor tarthat igényt, ha a Versenykiírás fő pontjaiban lényeges változás következik be, és ezek valamelyike miatt a Felhasználó eláll a versenyen való részvételtől. Ilyen változásnak számít:

- a nevezett versenyszám törlése;

- a nevezett sportolóknak járó rajtcsomag tartalmának az előre meghirdetetthez képest csökkentése;

- a nevezési díjnak az előre meghirdetetthez képest történt emelése;

- a verseny rajtidejének a meghirdetetthez képest több mint két órával történő megváltoztatása a Szolgáltatónak felróható okból kifolyólag.

Felhasználó elállási szándékát írásban, az erről szóló nyilatkozatát az info@trlbajnoksag.hu címre elküldve köteles közölni a szolgáltatóval legkésőbb a verseny kezdetét 24 órával megelőzően. Ha a Versenykiírás fent meghatározott fő pontjaiban lényeges változás a versenyt megelőző 24 órán belül következik be, vagy kerül nyilvánosságra, akkor a Felhasználó az elállási jogával a verseny rajtját megelőzően bármikor élhet.


5. Lemondás a versenyen való részvételről

Amennyiben a Felhasználó saját elhatározásából mond le a versenyen való részvételről és szándékáról a Szolgáltatót legalább 10 nappal a verseny időpontját megelőzően írásban értesíti az info@trlbajnoksag.hu e-mail címen, úgy jogosult nevezését átvinni a Szolgáltató következő évben megrendezésre kerülő versenyére. Amennyiben a Szolgáltató a megadott határidőnél később értesül a lemondási szándékról, ez esetben már nem tudja biztosítani a nevezés következő évi átvitelét, ugyanakkor a Felhasználó továbbra is jogosult a rajtcsomag átvételére.

Felhasználó saját elhatározásából történő lemondása esetén (függetlenül annak bejelentésének időpontjától) nem jogosult a nevezési díj visszatérítésére.


6. Vis major

Nem minősül szerződésszegésnek, amennyiben vis major vagy annak következményeinek fennállása alatt a Szolgáltató kötelezettségeinek teljesítését felfüggeszti. Vis majornak tekinthető a Szolgáltató ellenőrzési körén kívüli esemény, többek között a terror- ill. harcászati cselekmény, járvány, természeti katasztrófa, a rendezvény résztvevőinek biztonságát veszélyeztető időjárási körülmény.

Vis major esetén a Szolgáltató köteles értesíteni a versenyzőket, továbbá meg kell tegyen minden ésszerű lépést a vis major esemény hatásának csökkentésére. Ezek közé tartozik a verseny meghirdetett időpontjának elhalasztása is.


7. Felelősség kizárása

Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a szolgáltatás üzemeltetése során használt szoftver, illetve annak keretében elérhető valamennyi tartalom pontosságáért, megbízhatóságáért, hibamentes működéséért, teljességéért. A Szolgáltató nem felel továbbá a rajta kívül álló okkal összefüggésben keletkezett hibákért és ezek következményeiért. Ilyen lehet például az Internetes hálózatban keletkezett technikai meghibásodás vagy kimaradás, bármilyen eredetű technikai leállás, szünet, mások által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok (például: vírusok, férgek, makrók vagy hacker tevékenységek).

Weboldal használata során a Felhasználó adatközlésének hiányosságaiért, illetve a hibásan megadott adatokból (pl. versenyző neme, életkora, ruhamérete) származó bármilyen következményért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Weboldal harmadik személy által üzemeltetett weboldalakra mutató linkeket is tartalmaz. Szolgáltató a Weboldalon elérhetővé tett linkek, illetve az általuk lehívható weboldalak tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Weboldalt bármikor, előzetes figyelmeztetés nélkül megszüntesse, mely esetben a jelen ÁSZF automatikusan hatályát veszti.


8. Felhasználói panasz

Panaszügyintézés további tudnivalók / Jogérvényesítési lehetőségek

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni a vállalkozás és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Fogyasztóvédelem (Járási hivatal)
Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz.

Területi kormányhivatalok elérhetőségei:
https://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform
Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül. 


Békéltető testületi eljárás
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:
a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítvány,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 1997. évi CLV. törvény 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Egyebekben panaszok intézésére a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület az illetékes.

Székhely és levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: +36 42 420 180

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Weboldal: www.bekeltetes.hu

 

 

9. Adatkezelési tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató megtekintéséhez kattintson az alábbi URL címre:
https://www.trlbajnoksag.hu/adatkezelesi-tajekoztato